Friday, January 1, 2010

Malam Tahun Baru 2010

Tak dak la celebrate tahun baru beria2 pun... cuma semlm g opis cyber ada buat BBQ dan majlis perpisahan u saufy .. tak ramai pun y dpt join sbb masing2 dah ada plan lain... kitaorg smp cyber dlm kul 8.45mlm.. smp je mknan dah ada y siap di BBQ kan.. y best nya tak yah ssh2kan diri nk bergelumang ngn asap sebab Microtel dah sediakan tukang masak khas u mlm tu... so nk mkn order ja... menu nya MACAM2 ADA....

aku lepak kat cyber smp kul 10.30mlm je..mls nk lepak lama2.. plannya nk balik tgk bunga api tahun baru kat umah.. sebab dari umah aku nmpk KLCC.. tp tunggu punya tunggu detik 12mlm tak dak pun bunga api dr KLCC tu.. bunyi tembakan bunga api je y ada... tak dak sambutan tahun baru rupanya kat KLCC.. layan tgk kat tv je la dgn perasaan yang hampa...

bgn pg nie dgn azam y baru... ceh!!! poyo je lebih kan... tp apapun aku harap 2010 nie akan lebih memberi sinar dan kebahagiaan buat aku n family... dan harap2 tahun nie tercapai la impian aku ngn hubby nk ada keta baru n umah sendiri...

** nnt aku upload gambar BBQ kat cyber..lum transfer lg dr kamera..

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...