Thursday, January 7, 2010

Ya ALLAH... Tabahkan hati hambaMU ini..

hari nie aku rasa betul2 sakit hati dan marah.. sebelum ni aku boleh sabar lg bila hubby bgtau y dia kena g OFFSHORE.. tp pg nie darah aku menyirap abis.. tak pnh aku rasa marah smp macam nie skali.. baru je ptg smlm smp balik dari bintulu.. pg td dia bgtau aku kena g miri plak ari nie.. balik umah tak smp 24 jam pun.. aku tak faham la apa jenis bos dia nie.. tak dak hati perut kot... mmg la dapat elaun byk tp duit tak tentu lg bleh jamin kebahagiaan dan beli kasih sayang family.. smp bila aku nk kena hadapi ini smua?? aku nakkan hubby aku yang dulu balik.. y selalu ada masa u family waktu weekend.. skrg nie nk plan bercuti atau jln2 pun ssh.. nk blk kg pun susah.. sian aku tgk haikal dan mcm kurang perhatian dari ayah dia.. skrg nie dia byk memberontak bila apa y dia nk tak dpt.. kdg2 aku pun bknnya leh bg 100% tumpuan kat dia.. mana lg nk buat keja umah.. nak layan dia.. nk teman dia main.. sabar ye sayang ibu.. mungkin ada hikmah y ALLAH nk bg kat kita nnt..
insyaALLAH nnt klu ibu ada masa ibu bawa haikal g jln2 k.. kita g sunway lagoon ka.. tak pa la klu ayah tak dak pun kita p 2 org ja.. ayah haikal kan sll busy... skrg nie dah ssh nk ajak ayah p mana2.. janji ibu ada kan sayang..


4 feedback rakan²ku:

mrsjaddo said...

Xde benda lain rasanya yg boleh ckp.selain dr sabar menghadapi keadaan ni.Insyaallah,manis kt depan yg Allah bagi kita x tahu.

Jgn stress to much ye..
Kalu ibu stress..kesian kt anak
take care!

OneSue said...

banyak2 sabar nani....jgn strees sgt,keje dah camtukan..tp tulah Allah je yang tau hati kita..

memnag susah nak hendel anak soerang2..tp cam nani cakap,,,mungkin ader hikmah sebaliknya.aminnn

ilyani said...

btul cakap diaorg semua tu nani...banyak2 kan sabar..jgn stress sgt..sian haikal nnt..dah dia pilih kijer yg mcm tuu..nak buat mcm manakan..jgn tension sgt..nnt kena darah tinggi plak..ehehheh..bnyk2 kan berdoa and ingat Allah..

nanie83 said...

thanks semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...