Tuesday, January 12, 2010

Akhirnya...

tahniah buat diri aku sendiri.... ntah apa2 la kan ucap tahniah kat diri sendiri... bukannya apa , td aku g maybank nk update buka asb... nak gak tau brp dividen aku dpt... al-hamdulillah byk juga la dividen y aku dpt... pastu pegawai maybank offer aku u bt asb loan.. ditambah plak ngn dorongan dari kak izan... akhirnya terlaksana juga la impian aku... mmg aku dah lama niat kat ati nak bt asb loan tu tp asyik tertangguh ja... ni pun u masa depan ang ngn family aku gak.. aku buat tak lah byk sgt sbb takut tak cukup plak u commitment lain nnt... so aku buat takat y aku mampu nk byr bulan2 je la... tak pa klu ada rezeki lebih nnt aku tambah lah lg pelaburan aku.. target lepas nie nk buat GOLD SAVING plak... 

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...