Thursday, December 31, 2009

Suka Duka 2009


Sedar tak sedar kita dah berada di hujung tahun 2009.. Cepat sungguh masa berlalu.. 2009 byk tinggalkan kenangan pahit manis dan suka duka dalam hidup aku..
antara kenangan 2009
1. buat pertama kali nya aku dapat juga menjejak kaki ke Sabah.. tempat y selama ni aku idam2kan. hadiah ulangtahun perkahwinan aku y ke-2. tima kasih sayang sebab tunai kan impian isteri abg nie.
2. aku ngn hubby buat besday haikal y ke setahun...1st time celebrate besday anak
3. pindah umah baru w/pun bukan umah sendiri lg...( bila leh beli umah sendiri pun tak tau la...tp insyaALLAH klu ada rezeki 2010 akan jd kenyataan.. mungkin keta baru gak kot...he he he.. )
4. selalu kena tinggal ngn hubby sebab hubby offshore
5. ayah masuk hospital dua kali
6. dan y paling aku tak leh lupa bila aku terpaksa hadapi sorg2 tanpa sesiapa disisi bila haikal masuk hospital. mmg aku takkan lupa smp bila2.. klu nnt haikal baca blog ibu nie haikal kena ingat semua pengorbanan y ibu dah buat u haikal k..
dan mcm2 lg la... klu nk list kan smua maunya 4 hari 4 malam pun tak abis. biar la smua tu jd lipatan sejarah buat aku ngn keluarga aku

Kepada kawan2 yang baca blog aku nie aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2010. moga 2010 akan berikan kenangan y terindah buat kita semua..




ikhlas dari
Nani - Firdaus - Haikal

1 feedback rakan²ku:

OneSue said...

selamat thn baru..moga tercapai semua azam2 tu yer..aminnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...