Wednesday, March 9, 2011

Pelaburan untuk masa depan..


Al-hamdulillah... 
w/pun bonus tahun lepas x seperti y aku harap2kan macam tahun2 sebelumnya..
tapi ALLAH dah menjanjikan rezeki lain untuk aku sekeluarga
ni la y dikatakan ada hikmah di sebalik dugaan y diberikan..
sempena dengan rezeki y aku dan hubby dapat nie , kami dah decide untuk buat sikit pelaburan
biaq lah sikit tp nmpk gak hasilnya nnt
ni smua untuk persediaan umah sendiri nnt w/pun hujung 2012 baru siap..
aku dan hubby buka acc bersama untuk Gold Investment Account dan yg Kijang Emas tu masing2 beli.. 
mana la nak tau kan kot2 lps ni duit simpanan makin bertambah..
sbb org kata x rugi melabur dengan emas 


** mudahan lps nie rezeki aku sekeluarga bertambah murah... dan aku doakan org2 yang selalu aniaya org lain akan dpt balasan y setimpal..

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...