Thursday, March 17, 2011

Botol susu baru untuk Haikal

Bila tiba² dalam paper kuar berita pasal botol susu BPA diharamkan , mesti kaum ibu jadi gelisah kan.. 
sebab xtau sama ada botol y anak guna la nie ada BPA atau x.. 
sama la cm aku.. bila balik umah ja tgk balik botol susu Haikal cm ada ciri² BPA terus minta pertolongan 
mr google bagi contoh botol susu yang BPA free. 
dan akhirnya aku membuat keputusan untuk membeli botol susu jenama The First Years.
ni yang Breastflow Starter Set BPA Free. beli dari website littlewhiz. Harga asal RM79.90 tp ada diskaun RM16.00 so aku beli dgn harga RM63.90 je la..
mula² ingat nak beli botol y besar tu ja.. 1 set ada 3 biji dalam RM40.90. tp hubby kata dah alang² nak beli beli je la y starter set nie terus. nnt leh guna u adik haikal plak.. 
( setakat nie lum ada apa² lg tp aku ngn hubby tgh berusaha u bg haikal adik gak.. ni salah 1 KPI aku tahun nie.. tp ni dah pun masuk bulan 3.. x pa janji tahun aku preggy.. x bersalin tahun , bersalin awai tahu depan.. insyaALLAH )
nasib baik la haikal nak isap susu ngn botol baru nie.. x rugi duit ibu beli..

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...