Thursday, March 24, 2011

gara2 pemaju yang tak pandai buat tiang..

sejak dari awai sewa umah y aku dok la nie lg , aku ngn hubby mmg x puas ati ngn design tiang carpoarch umah tu.. buat u nyusahkan orang park keta ja..

 korang tgk la sendiri cmna rupa tiang car poarch umah aku... apa kejadah pemaju buat cmnni pun tak tau la.. buang je la bg sama  xyah dok buat bersegi2 cm2.. dah la nak masuk ke parking aku tu kena naik bukit ckit.. mana nak nmpk kan.. nyirap ati aku tgk.. klu umah sendiri dah lama laki aku ketuk buang tiang ni buh tiang lain y menyenangkan org.. akibat daripada ketidak cerdikan pemaju ni.. telah meninggalkan kesan mendalam kat ati aku....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 ni la y terjadi kat keta aku ari selasa lps.. 

cukup setahun beli plak tu jd cmnie.. dah kemek keta aku... sedih siot.. hubby kata klu nak ketuk + cat balik mau ratus2 gak.. so hubby kata biaq la dulu ada duit nnt baru buat..

kepada y berhajat nk beli umah dr pemaju TALAM.. aku nasihatkan fikir la byk kali dulu.. nasib baik ni umah sewa ja.. insyaALLAH klu xdak aral melintang tahun 2013 kami dah leh pndh dok umah sendiri sbb la nie umah tu baru nak naik..

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...