Friday, December 31, 2010

xtvt bersama sedara mara

ari nie public holiday sempena malaysia menang piala AFF
ni kira xtvt anak cucu tok yob u penutup tahun 2010
cm kebetulan plak kan
( kredit u PM sbb bg cuti nie )
aku sedara mara mmg plan nak buat BBQ dlm mgg ni tp memandangkan ari nie cuti free so smua pakai decide u bt ari nie.. sabtu ahad leh bt xtvt lain
umah aku bertuah sbb terpilih u xtvt kali nie
depa kata umah aku ada tanah so sesuai la nk bt bakaq membakaq nie

pakat2 bawa makanan sorg ckit
aku laki bini kena sedia kan tmpt u bakaq , ikan keli ngn ayaq
pagi2 lagi dah p serbu pasaq borong kat seri kembangan
beli ikan keli smp 4 kilo sbb tau smua hantu ikan keli

ni hasil keja aku laki bini.. 4 kilo ikan kat sejam lbh nk proses
sedara mara aku lps solat jumaat baru smp kecuali cik illa aka ketua event
y terkejut pakngah ngn makngah aku pun mai juga

ni paksu y rajin layan anak menakan sbb nya 2 org ni ja la y kecik dia leh bt kwn
ni pengantin baru y kena buli bt gheja... bljq pnd2 k nnt leh masak kat abg syg ngn mentua

tunjuk ajaq ku sifu..

y nie ketua bhgn bakaq

ni makndak aku ngn anak dara ngn menantu dia

sian depa bakaq tgh2 panas

ni acara santai lps perut kenyang

ni antara menu y disediakan
skali skala bt xtvt cm ni ngn sedara mara mmg best.. 
ngn sedara mara la leh menumpang kasih bila mak ayah jauh di kampung
nasib baik sedara mara aku ramai gak y dok kat kl nie
klu bt xtvt agak meriah gak la

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...