Friday, December 24, 2010

Majlis Persandingan Ajib & Lya

Sabtu ( 18/12/2010 ) y lps
Majlis persandingan sepupu aku kat Chemor
Sepupu aku pengantin lelaki tu
Ni kira kenduri sebelah pompuan
Diaorg nie dah angkat nikah 10/10/10 ari2 lg
Cuma kenduri ja y baru buat

Rombongan kitaorg smua lebih kurang 7@8 bijik keta
Bertolak dr KL dlm kul 10pg
Dan smp kat umah pengantin lebih kurang 1.30tghari
 
Banner Kenduri
Rombongan tgh tgg lampu hijau dr tuan umah
ni la mempelainya
sweet couple...
haikal jeles aku ngn ayah dia nk bergambar...
gmbr wajib ada... hehehe
ramai-ramai bergambar kenangan ngn pengantin

Lps dah selesai semua acara..
Aku ngn family aku terus gerak naik Cameron
Saja p bercuti
Lgpun mak , ayah ngn family kaklong ada
Abg ipaq aku teringin nak p Cameron sbb dia x pnh p

  • next entry aku update ckit psl percutian kat Cameron plak

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...