Monday, December 27, 2010

Drama Korea

La nie aku dok gila layan drma korea kat chnl ONE HD (393)
Ada 2 drama y aku suka tgk.
Y pertama citer DARING WOMAN. Tp citer nie dah abis 3 mgg lps. Dari 10 aku leh bg kat citer ni 9.. mmg best..
Citer kedua plak aku suka layan ialah FIRST WIVES CLUB.. masih lg ditayangkan.. takat jumaat lps baru episode 68 klu x salah aku.. smua ada 104 episod.. jenuh la aku nk tgg smp episode last.. y nie psl isteri2 pertama y dimadukan.. abis dlm 1 family si suami main kayu 3.. dr 10 aku bg 7 la sbb citer x abis lg.. kena tgk ending dulu br leh rumuskan best atau x..
tp bila fikir2 blk awatnya kat malaysia xdak drama2 cm nie.. klu ada pengarah leh bt drama cm ni kompom meletup.. hubby y ckp.. sbb aku minat layan drama korea ni pun dia y mula tgk dulu.. 
lgpun kualiti gmbq cantik sbb hd.. mmg puas ati la..
Y lawak nya aku tgk citer korea ni versi bahasa melayu.. aku x suka dgq depa ckp korea..

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...