Monday, December 21, 2009

My housemate wedding



tgh ari smlm aku , hubby n haikal g wedding member aku masa poli dulu.. dua2 org tu kawan kitaorg tp y pengantin pompuan tu housemate aku masa study dulu.. actually kenduri sebelah pompuan mgg lps tp kitaorg tak dapat pegi sbb balik kg.. so bila ada kesempatan smlm kitaorg pegi la kenduri belah laki.. kitaorg pun dah lama tak jmp sebenarnya.. rasanya last jmp masa wedding salah sorg housemate aku gak tahun lps...dah setahun gak la rasanya sbb housemate aku tu pun dah bersalin... rindu sgt aku kat member2 study dulu.. bila leh jmp smua skali pun tak tau la..

Buat Lin & Aidil .... aku sekeluarga doakan korang berdua berbahagia smp ke akhir hayat.. moga cepat dapat baby nnt leh geng ngn haikal..

1 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...