Monday, May 31, 2010

ermmmmm...

rasa cm dah lama x update blog ni kan... cm x dak mood ja nk menaip... lgpun x dak story menarik sgt aku nak updates.. kdg2 terfikir gak org bt blog aku pun nak buat gak.. saja gatai kan???

aku story dulu pasal haikal.. la nie dia dah pandai cakap n byk gak la perkataan y dia sebut aku ngn hubby leh faham.. plg dia suka sebut .... "upin ipin" , "atom ( kartun backkom )", "ha..apa tu?", "non ( maknanya tido.. non ni bhs siam)" n byk lg la.. y aku senarai tu antara y dia sll sebut ari2... haikal ni klu kat umah @ dlm keta mulut dia bukan main lagi pot pet pot pet... tp klu kat umah org @ kat tempat y ramai org terus jd pendiam... 

tu psl si haikal... aku plak maybe mgg ni dah kena masuk company lain.. x la jauh mana pun company tu .. 1 building gak.. anak syarikat Puncak Semangat gak... company y aku maksudkan ialah synergy.. apa perancangan management y sbnrnya pun xtau la.. nak x nak kena la ikut gak... sbb ni leh di katogerikan sbg paksa rela.. hehehe... klu nnt aku dah rasa bosan dok KL nie leh la aku minta tukar balik keja kat kedah plak.. lps ni dah ada byk cawangan sbb Bernas ngn Puspakom pun marge skali.. 

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...