Wednesday, March 17, 2010

Story pagi td..

Semalam my family smp dari kampung... sonok sgt.. rasa meriah umahku dr ari2 sebelum nie.. yela dah seminggu lebih aku dok berdua ngn haikal ja sbb hubby offshore.. so bila diaorg dtg cni rasa best la ckit.. haikal pun tak lah sunyi sgt sebab ada sepupu2 dia y leh layan dia main.. mmg aku tak mo hntr dia g nursery ari nie.. so aku tak dak la kejut dia bgn td.. rupanya dia dah lama jaga tp buat2 tido.. dia dok perhati ja apa aku dok bt.. bila ja tgk aku pakai tudung terus nangis.. jadi la sesi memujuk plak... nasib baik nangis tak lama...
** ari nie maktok jaga haikal kat umah.. nnt leh la main ngn baby akif... malam ni ibu bawa smua makan kat luar..sorry ye en hubby terpaksa kuar makan tanpa en hubby skali.. tu la sapa suh p offshore lagi.. he he he.. jgn marah ye my lovely hubby.. be ngn haikal sentiasa ingat dan rindukan abg..

muka budak bangun tido..




3 feedback rakan²ku:

OneSue said...

wah ader kawan lah...tak la boring sgt kan haikal..:)

nanie83 said...

ada kawan smp sok ja.. lps tu main la sorg2 balik

ayah ekal.. said...

ala..ekal..cover2 la sket bantai busuk tu...malu lah kt kawan2 ibu...awek pn ada tau...simpan..simpan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...