Tuesday, May 22, 2012

Stock susu untuk Azzam



Al-hamdulillah rezeki untuk Khairul Azzam pagi ni w/pun ibu berpuasa

Hari ni aku start ganti puasa yang tertinggal masa bln puasa lps
Mula2 risau gak takut susu drop tapi al-hamdulillah sesi mengepam kat opis td dapat gak 9oz

Azzam dah 3 ½ bulan
Makin bam-bam dan dah rasa x larat nak dukung dia la nie
Dan masih lagi fully breastfeeding
Aku berazam kali ni klu boleh aku nak susukan Azzam sampai 2tahun
Nak tebus balik masa Haikal dulu Cuma sempat smp 8 bulan ja
Sbb xdak ilmu lg psl breastfeeding nie
Kali ni aku dapat byk ilmu y dikongsi opismate aku
stok ebm pun al-hamdulillah boleh backup untuk ramadhan nnt

ya ALLAH... Engkau permudahkanlah usaha aku untuk menyusukan Khairul Azzam sepenuhnya dengan susu ibu sehingga dia berusia 2 tahun.

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...