Monday, April 16, 2012

Mood tak menentu...

Aku xtau psl apa sehari dua nie aku rasa sedih sgt
Rasa nak nangis ja
Selalunya aku akan rasa cm ni bila nak period
Tp la ni aku tgh nyusukan azzam
Org  kata klu nyusukan baby x dtg period

Aku juga selalu fikirkan psl mati
Xtau kenapa
Mungkin sebab amal ibadah aku x cukup lg kot
Bila fikir psl mati ja..pandang  muka anak2 rasa sayu
Xleh  aku bayangkan cm na la anak2 aku klu aku atau hubby xdak
Org kata org y selalu ingat mati dapat pahala
Mungkin ALLAH nak bg hidayah kat aku

YA ALLAH.. Engkau panjangkan la usia aku dan suami ku untuk anak2 ku
Dan Engkau panjangkan juga usia anak2 ku untuk aku dan suamiku
Serta Engkau panjangkan usia kedua ibubapaku , kakakku , adik2ku dan anak2 buahku

YA ALLAH.. Engkau berila aku peluang untuk susukan khairul azzam sehingga dia berusia 2 tahun

Lindungi la kami semua dari perkara yang tidak diingini
Beri la kami sekeluarga petunjuk dan hidayahMU….Amin 

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...