Tuesday, January 31, 2012

37 minggu....

Alhamdulillah ari nie masuk 37mgg 2ari aku preggy… makna kata klu ikut due aku cuma ada lg 19ari nak bersalin..

Tapi la nie pun aku dah rasa x larat sgt dan sgt la tak selesa.. duduk salah , baring salah , berdiri salah…. Mcm2 la rasa… maybe sebab aku nervous sama kot… smp la nie aku cuba recall balik cm na la masa aku bersalin kan haikal dulu… mmg serius dah lupa cm na rasa sakit nak bersalin.. baru selang 3tahun ++ dah lupa kan… org yang selang bertahun aku tgk rileks ja.. hehehe

Makin dekat nak bersalin aku rasa sakit sgt kat bwh kelangkang… perhhhh mmg perit ja rasa terutama bila time tido… nak pusing kiri kanan rasa cm nak putus urat ja.. bila jmp doc , doc kata tu normal bila baby dah ada kat jalan.. ni la 1st time aku rasa sakit cm nie sbb masa haikal dulu ok ja.. byk la perbezaan masa mengandung haikal ngn y kedua nie..

la ni dok saja2 aku ckp ngn baby suh cepat keluaq sbb ibu dah tak larat pastu ibu nak cuti cpt.. dah rasa malas nak keja time2 cm nie.. ayah ngn abg haikal pun x sabaq tgg adik… klu adik nak kuaq la ni pun ibu dah ready syg…moga ALLAH permudahkan ibu untuk lahirkan adik k… 

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...