Tuesday, July 26, 2011

Mee Udang Palau Sayak

Balik kg baru2 nie aku sekeluarga berkesempatan p makan mee udang kat Pulau Sayak
mula2 cuma dok sembang2 ja ngn mak ngn makcik aku
tiba2 ja makcik aku on ja nk p makan
apa lg.. ptg sabtu tu gak terus p Pulau Sayak w/pun baru ja smp kg pg tu
bab2 letih tolak p tepi dulu
janji hajat aku nk makan mee udang tercapai

nie la mme udang y aku maksud kan..
harga mee ni sepinggan RM7. tapi mmg berbaloi la
hubby kata ckit sbb dimakan x kenyang
tak pa la syg.. len kali kita balik kg kita p lg k

 nie budak kecik y gaya makan ja lebih
makan x tara mana pun

ni la sebahagian dari kaum kerabat Tok Yob
actually kedai ni kawan makcik aku y rekomen kan
kedai betul2 ngadap pantai
mmg best la makan sambil tiup angin laut

** 1 ja y kami x puas ati dia punya service y agak lembab.. makanan dah sedap dah..

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...