Tuesday, May 24, 2011

Dalam Kenangan - AL-FATIHAH -

17 may 2011 
 detik paling menyedihkan dalam keluarga aku terutama klong dan anak2nya..
abg ipaq yang selama ini aku anggap macam abg kandung sendiri telah pergi buat selama-lamanya setelah hampir 2 bulan bertarung nyawa di ICU IJN lepas menjalani pembedahan transplant jantung. ALLAH lebih menyayangi abg long.
aku sempat berjumpa ngn arwah sebelum arwah 'pergi'.. sekurang2nya xlah rasa terkilan sgt. 
apa yang aku risau la ni mcm mana la klong nak menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal , nak membesarkan 5 org anak. anak y paling bongsu baru umuq 1 tahun 5 bulan.. tapi aku tau y klong seorg y tabah. sbb masa 3 bulan abg long terlantar di IJN klong y jaga abg long smp la abg long dijemput Ilahi.. sian si kecik Akif , x sempat nak bermanja dan merasa kasih sayang abah.. 
anak2 klong macam anak2 aku juga.. aku akan cuba bantu klong selagi mampu..


AL-FATIHAH
Semoga rohnya di tempatkan di kalangan org2 yang beriman

'setiap yg hidup akan merasai mati kerana mati tu adalah pasti'
cuma bila dan mcm mana ja kita x tahu

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...