Monday, April 11, 2011

entry spontan - no tajuk..

tiba2 ja terasa nak tulis entry nie.. tak tau apasal apa..

lately nie aku sll dgq dr kawan2 ngn sepupu ( pompuan k ) y depa dah preegy 2nd baby
sedih plak tiba2
ye la klu nk ikutkan aku x keguguran dulu mesti la ni aku tgh menghitung ari nk bersalin
tp nk buat cm na , lum ada rezeki haikal nk dpt adik lg
kita hanya merancang tp ALLAH yg tentukan semuanya
mungkin ALLAH dah janjikan rezeki lain u aku , hubby ngn haikal

kdg2 sian gak kat haikal , main sorg2 ja bila dok umah
nak aku ngn hubby layan dia sepanjang masa mmg xleh la
byk keja umah nk buat lg
skrg ni y jd mangsa haikal ialah anak kucing
bila tny haikal nk adik x.. cpt ja jwb nak
nak baby boy atau girl... haikal jwb baby girl 
hehehe

la ni pun aku dah rasa kekok nak pegang baby
xtau la nnt klu haikal ada adik cm na.. lg kekok la kot
sbb haikal pun dah nak masuk 3tahun

insyaALLAH ada gak rezeki kami nnt
(ayat nak pujuk diri sendiri)


0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...