Monday, November 15, 2010

Dalam Kenangan

ari nie genap 12 tahun arwah kak ida pegi tinggalkan aku sekeluarga
bulan 11 mmg byk tarikh2 penting dlm hidup aku
5/11 besday aku
8/11 aku hilang baby y aku kandung
15/11 akak kesayangan aku pegi buat selamanya
25/11 besday bonda
semuanya kebetulan

bila tiba ja tarikh 15/11 nie aku jd rindu pada arwah
aku mmg rapat ngn arwah 
selalu berkongsi suka duka
tp ALLAH lbh sygkan arwah
arwah pegi dlm usia y muda ( 22 tahun )

klu la arwah masih ada skrg nie 
mesti dia dah ada family sendiri
mak ngn ayah mesti ada ramai cucu
mesti meriah umah mak bila time raya
tp dah tertulis y arwah cuma dipinjamkan sementara u kami..

AL-FATIHAH
moga roh kak ida dicucuri rahmat

1 feedback rakan²ku:

Lovely Bella said...

akak.. x mo sedey2 nih.. buruk muke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...