Saturday, July 24, 2010

letih tp puas ati...

ari ni aku ada bt mkn2 ckit u besday haikal.. jemput sedara mara , jiran ngn kwn dekat2 umah ja... bt besa2 ja... jd la u lps kan niat n hajat...
dr smlm aku bertungkus lumus sediakan brg2 u jayakan misi aku nie..
aku bt nasi ayam ja.. tu pun bt ikut kata ati ja.. sedap x sedap ata penilaian org2 y mkn...
pg td kul 8 aku dah start cbukkan diri kat dapur...
nasib baik haikal bgn tido x bt kelaku...
hepi ja muka dia ari ne... maybe tau kot ari istimewa dia...
elok ja dok main sorg2...
bahagian kemas umah di amik alih sepenuhnya oleh sang suami...
lega aku dpt suami y rajin tlg kemas umah...
aku dah mmg mem'bz'kan diri kat dapur.....
acara start kul 1tghari... al-hamdulillah dpt gak aku siapkan semuanya sblm kul 1 tu...
so dpt la rehat jap sementara tgg tetamu mai...
ramai gak la y mai w/pun jemput ala kadar ja...
mknn pun cukup2... x kurang n x membaziaq sgt...
haikal sggp tahan mata x tido tgh ari sbb ramai kwn...
bila dah smua org blk dia y tido dulu...
y aku ngn ayah ni pun lps2 kemas skit2 , apa lg terbongkang sama2 ngn haikal
mmg rasa letih bila bt mkn2 nie tambah2 klu smua bnd kita prepare sendiri
tp tu la sebenaq nya kepuasan y aku dpt...
letih tp berbaloi..
rasa syok bila dpt jamu org mkn ngn masakan aku sendiri w/pun x sesedap kat kedai..
penat terasa smp la nie... 
haikal ngn hubby dah lama tido... aku ja y x tido2 lg... penat sgt smp x ngantuk...

entry kali ni xdak gmbq sbb x dan pun nk amik gambaq...sbb cbuk layan tetamu.. kamera pun x kuaq kan dr almari...
xpa la haikal... nnt bila2 ibu beli kek haikal potong ibu amik gmbr... bg ada gak kenangan smbt besday y ke-2 tahun...

ok la.. aku nk cuba tido kan diri... y pasti byk keja lg menanti aku sok...
periuk byk x basuh lg....

jmp di next entry..

utk MUHAMMAD HAIKAL BIN MOHD FIRDAUS
ibu ngn ayah doakan haikal jd anak y soleh...

0 feedback rakan²ku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...