Tuesday, February 2, 2010

hari kedua puasa

mgg nie aku berazam nk puasa smp hari jumaat ( insyaALLAH ).. puasa ganti aku u tahun lepas cuma sehari ja... tp mana la nk tau kot2 ada puasa2 y tahun2 lepas aku terlupa nk ganti... so aku puasa je la mgg ni penuh.. sementara ingat dan kuat nie baik la aku bt siap2...skrg nie cepat ja masa berlalu...tup2 nnt dah masuk ramadan plak.. sementara nk tunggu waktu berbuka nie aku buka la blog... taip apa y aku rasa nk taip... masuk ari kedua puasa nie saja la gatai2 nak timbang berat badan.. cm tak caya plak ada ckit penurunan... ni pun salah 1 sebab aku puasa gak.. sekurang2nya leh aku kontrol makan y agak tak brp nk terkontrol sgt...
ok la masa dah time... lg 10 minit dah masuk waktu... ari nie aku berbuka ngn laksa y aku beli dr pasar malam...

3 feedback rakan²ku:

^ M r S ShAruL ^ said...

thn ni pose nurul x penuh..waaaa..ada sape2 nk temankan nurul ganti x?? hehehe

nanie83 said...

ajak mr sharul temankan...

Abg.. said...

Congrats...teruskan....nanti abg balik..kita puasa sama2 k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...